Gratis kurs for restauranter!
De færreste av oss går på restaurant kun for å bli mett. Vi vil ha en god totalopplevelse med på kjøpet!
Gode gjesteopplevelser skaper lojalitet, gir en konkurransefordel og styrker merkevaren og viljen for gjestene til å bli din ambassadør. Å sitte i førersetet for å skape rammene for gode gjesteopplevelser, å rett og slett ta regien i alle kontaktpunktene mellom gjesten og restauranten, øker sjansene for:
- flere tilfredse gjester
- økt synlighet
- økt inntjening
Bli med på et 45 minutters gratis kurs den 15. oktober som vil gi deg en innføring i opplevelsesdesign og viser deg enkle grep du kan ta i din restaurant for å forbedre gjesteopplevelsen. Kurset foregår digitalt.
Ta kontroll over regien og skap gode gjesteopplevelser
Bli kjent med din kursholder
Kursholder er Janicke Hansen, daglig leder i Syde AS og over 10 års erfaring som kvalitetskontrollør og markedskonsulent innen hotell-, restaurant- og reiselivsbransjen. Hun kan alt om hvordan man legger til rette for gode gjesteopplevelser og hvordan man med enkle grep kan gå fra bra til eksepsjonell i møte med gjesten.
Hva lærer du på kurset?
Dette kurset gir deg en innføring i opplevelsesdesign for restaurantbransjen. Etter kurset skal du ha fått ny innsikt og kunnskap, slik at du kan starte arbeidet med å ta kontroll over regien og skape engasjerende og unike gjesteopplevelser i din restaurant.
Dato: 15. oktober 2024
Klokkeslett: 12.00 – 12.45
Kursform: Digitalt
Pris: Helt gratis
Meld deg på i skjemaet under